Contact Us
  Submit Content

  Accident
     Tsunami
  Suicide
  Murder
  Crime
  Executions
     Beheading
  Brutality
  Terrorism
     Hostage
  Bizarre
  Medical
  Fake
  War
     WWII
  Interesting
  Hot news

   Popular articles:
   • Top visited
   • Top commented

Tuesday, August 21, 2007

Interesting → CharonBoat's Head Medical Advisor with interesting collectable item

This is our Head Medical Advisor (he is a real M.D.) with one of his collectable noose items - actual movie prop used for stunt sequences- hangman's noose from the original Movie "The Tie That Binds" (1996) starring Darryl Hannah, Keith Carradine and Moira Kelly. You can see this noose placed around Moira Kelly's neck in the final scene of the movie.

The noose is a real studio prop. The noose is actually fake. You can see the attachment devised to secure the neck loop safely around the actress' neck. There is no possibility of this noose working, despite its unbelievable realism.


Your Comments

Your name:
Text:
 


Vans
“hmmm.. OK.penat, jangan komplain k.”
Vans http://vansoutletshoes.torontomoves.ca/
2014-05-06 18:25:13

Nike Outlet
I absolutely love your blog and find the majority of your post’s to be exactly what I’m looking for. Do you offer guest writers to write content for yourself? I wouldn’t mind writing a post or elaborating on a number of the subjects you write about here. Again, awesome web log!
Nike Outlet http://outletlocation.goshop.im/brand/nike-outlet. html
2014-05-06 16:57:39

jcpenney Outlet
I absolutely love your blog and find the majority of your post’s to be exactly what I’m looking for. Do you offer guest writers to write content for yourself? I wouldn’t mind writing a post or elaborating on a number of the subjects you write about here. Again, awesome web log!
jcpenney Outlet http://outletlocation.goshop.im/brand/jcpenney-out let.html
2014-05-06 16:57:36

Lunette Oakley Homme
“Akhir sekali, bang. Saya redha abang berkahwin dengan wanita yang melebihi segala-galanya dari saya. Tapi abang mencari kekurangan saya sebagai alasan untuk berkahwin lagi. Dulu abang bersyukur dengan kelahiran dua orang anak kita. Sedangkan Nora yang abang pilih lansung tidak mampu. Saya kesian kat abang..”
Lunette Oakley Homme http://fr.lunetteoakley.mamatrish.com/
2014-05-06 09:46:30

Coach Watches
Lantas… di saban malam yang hening, aku duduk mengadap ditikar sejadah. Aku pasrah atas apa yang berlaku terhadapku. Yang aku sedari kini,..Kau benar-benar Maha berkuasa ke atas alam semesta ini. Dan aku.. aku hanyalah insan kerdil yang tidak pernah bersyukur dengan nikmat pemberianMu . Namun, ku sedar kini ya Allah, walau luas lautan pun bukanlah perbandingan untuk segala nikmat dan pemberianMu. Apa yang termampu aku luahkan hanyalah…syukur Alhamdulillah..Akhir kalam, Al- Fatihah buat bondaku yang tercinta…Cerpen : Lebaran di Rumah Mertua
Coach Watches http://ca.coachoutlet.vacation-crete.net/
2014-05-06 08:47:46

Coach Handbags
“Yela tu. Ke awak saja je nak mengayat saya? Saya tak mudah makan ayat-ayat macam tu tau.”
Coach Handbags http://coachoutletsale.shuttermoments.ca/
2014-05-06 01:15:28

Coach Outlet
Adakah dialog tadi hanya dilafazkan di dalam TV, sementelah TV juga dipasang. Tapi, ahh bukanlah. TV sedang menayangkan iklan Sunsilk, mustahil sudah ada siri baru iklan Sunsilk? Dia menghela nafas panjang. Dia memandang sekali imbas wajah Asraf Mukmin, kemudian tersenyum.
Coach Outlet http://coachoutletsale.shuttermoments.ca/
2014-05-05 19:04:28

Toms Shoes Outlet
———————————————— ————-
Toms Shoes Outlet http://tomsshoesoutlet.nespan.com/
2014-05-05 16:35:58

Toms Outlet
Sedang aku membasuh pinggan..
Toms Outlet http://tomsshoesoutlet.nespan.com/
2014-05-05 15:00:13

Sac Michael Kors
“You are so gorgeous,” Hiego merenung wajah gadis itu. Angeline tersenyum malu. Matanya terpandang akan jam tangan
Sac Michael Kors http://michaelkorsfrance.itsthechildren.com/
2014-05-05 10:44:37

Comments 311 – 320 of 707

Pages: ←Previous   Next
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71